Oslo 190321. Dagens kort deilig tur/retur (5 km) fra Lutvann til Grønlihytta, Østmarka, Oslo, Norge






Dagens tur video og bilder

I dag tok jeg buss 69 Lutvann fra Tveita senter. Fra bussholdplassen startet jeg på veien mot Lutvann. Videre fra Lutvann gikk jeg på stien mot Lindeberglia og der i fra oppover bakken mot Grønli hytta. På Grønli hytta var det mange barn. Herlig å se at noen av barn holder på å leke i snø og noen var opptatt med å grilling av marshmallow. Tatt en liten pause her og drakk medbrakte kaffe. Etter pausen gikk jeg på annen stien nedover mot Lutvann. På Lutvann opplevde jeg fugler kvitre seg og sola gjemt seg i skyer. Herlig kort tur avsluttet jeg her. Tok buss 69 på bussholdeplassen mot Tveita Senter.

Veien mot Lutvann
Lutvann

På stien mot Lindeberglia
Stien fra Lindeberglia mot Grønli hytta
Stien mot Lutvann
Tilbake igjen til Lutvann







 

Kommentarer