Oslo 251121. Dagens kort tur fra Alnastien, over hengebru delvis langs Alnaelva til Bryn, Oslo, Norge

 Tusen hjertelig takk for masse gratulasjoner, som fikk jeg fra alle mine fb venner, bekjente og slektninger. I minste innsamling på bursdagen min kr 4200 bidra til Røde Kors er veldig takknemlig også.

Dagen etter hadde jeg vellykket gråstær operasjon på høyre øy. Etter to dager hvilte jeg hjemme og i dag tok jeg kort tur langs Alnaelva fra Etterstad Alnastien via Brynsengfaret park, Bryn stasjon, Brynseng t-banestasjon til Etterstadkrokken.

Heldig er vi som bor på Brynseng, Etterstad og Vålerenga har Alnaelva nabo.



Alnaelva, Brynseng


Hengebrua over Alnaelva, Etterstsd
Bryn
Brynseng


















Kommentarer

  1. Det står 𝑨𝒌𝒆𝒓𝒔𝒆𝒍𝒗𝒂 i overskriften...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar