Oslo 260321.Dagens regnvær kort tur (bilder og videoer) fra Brynseng til Kværnerbyen, Oslo, Norge

I dag var det regnvær og bestemte meg å gå på kort tur langs Alnaelva i mitt nærområdet. I regnvær føler meg alltid i Svartdalen ved Alnaelva en urskog midt i Oslo. Så gikk jeg fra Brynseng langs elva til Kværnerbyen. Midt i mellom Brynseng og Kværnerbyen er det henge brua. På høyre side renner elva og to nedlagte gamle fabrikklokaler. Etter hengebru er det en bru krysser elva. Fra brua du kan kan gå opp ved Alnastien til Etterstad eller Svartdalen eller fortsatt videre mot Svartdalsparken, Kværnerbyen eller Vælerenga. Det er så deilig følelse når fugler kvitre seg og vann lager lyder. Etter Svartdalsparken kommer jeg til Kværnerbyen. Fra parken ser jeg rett mot gatekunst på gamle byggninger, som alltid fasinerer meg. Det var dagens deilig tur i dag. 

















 

Kommentarer