Oslo 300321. Dagens tur (10 km) Fra Bogstad golfbanen/Bogstadvann, langs Lysakerelva fra Osdammen, Hammerdammen, Granfoss til Lysaker stasjon, Oslo/Bærum, Norge

 

I dag tok jeg buss 32 Voksen skog til Bogstad camping. Dagens tur startet jeg fra Peter Anker plass, Bogstad golfbanen til Bogstadvann (ikke badeplass). Her var veldig fint utsikt mot Holmenkollen og Bogstad gård. Her traff jeg tre Facebook venner. Vi hadde hyggelig prat og selfi sammen. Ettrpå gikk jeg videre gjennom golfbanen til Osdammen. Brua over dammen var stengt pga sikkerhet inntil videre. Så gikk jeg gjennom golfbanen til stien som går over Hammerdammen til stien langs elva til Osdammen. Fra Osdammen gikk jeg tilbake til Hammerdammen og der i fra høyre side av elva til Røa brua. Fra Røa gikk jeg på andre side av elva dvs venstre side. Nærmere Røa idrett plass var stien ikke bra. Gikk jeg opp mot bolig området og etterpå fant stien igjen lags elva. På denne stien gikk jeg til Lilleaker. Over Granfoss brua og ned mot Lysaker stasjon. Tok tog til Oslo sentralstasjon. Veldig bra tur selvom noen steder var stien opp og ned. 
Osdammen
Peter Anker plass
Fra Peter Anker plass til Golfbanen. Utsikt mot Holmenkollen, Bogstadvann og Bogstad gård
utsikt mot Wyller
Osdammen
Hammerdammen
Stien mot Røa
Stien mot Lysaker
Likeved Røa idrettplass
Stien langs elva
Brua over Granfoss
Granfoss
Lysaker stasjon










Kommentarer