Oslo 180321. Dagens tur (15 km) fra Lindebergåsen, Ellingsrudåsen, Mariholtet, Sarabråten, Nøklevannet til Ulsrudvannet, Oslo, Norge


I dag tok jeg t-bene 2 til Lindeberg. Her i fra startet min tur opp mot Lindeberglia hoppbakene. Så gikk jeg på stien mot parkeringsplassen oppover bakken mot Ellingsrudåsen. Fra Ellingsrudåsen gikk på veien mot Mariholtet. På veien sa jeg på skilt der stå det sti ned til Mølle-og sagbrukruiner. Gikk ned og tatt bilder av ruiner og Ellingsrudelva. Så gikk jeg videre mot Mariholtet sportsstue. Her tatt jeg en pause og drakk en kopp kakao. Etter pausen gikk jeg videre mot Sarabråten. Her traff jeg tilfeldig min facebook venn. Vi har aldri truffet før. Vi pratet og tatt selfi sammen. Hun var sammen med sin venninne på vei mot Skullerud. Så gikk jeg nedover bakken og langs Nøklevannet videre mot Ulsrudvannet. Fra Ulsrudvannet gikk jeg til Ulsrud t-bane. Tatt t-bane mot sentrum. Hadde lang og deilig tur i dag.

Lindeberlia hoppbakkene
Veien videre
Her er det en tavle. På tavlen er skrivet solsystem.
Ellingsrud elva (renner ut fra Elvæga) og ruiner (om sommeren er det herlig opplevelse)
Veien mot Mariholtet sportsstue
N. Elvåga
Veien Mariholtet mot Sarabråten
Hvite Foss
Tilfeldig møtet jeg min facebook venn på Sarabråten. 
Hadde små prat sammen. 
Nøklevannet på bakgrunn 
Sarabråten ruiner 
Nøklevannet
Veien mot Ulsrudvannet
Ulsrudvannet



 

Kommentarer