Oslo 120321. Dagens tur (8 km) fra Ulsrud t-bane, Ulsrudvannet, Sarabråten, Kattisa, Rustadsaga sportsstue, Nøklevannet til Skullerud skole, Oslo, Norge

I dag tok jeg t-bane til Ulsrud. Krysset over Ringvei og gikk gjennom bolig blokkene til Ulsrudvannet. Litt sola dukket opp ut av skyene. Passerte forbi badeplassen, gikk videre mot Sarabråten. På veien var Nøklevannet på høyre side. Så gikk oppover i bakken mot Sarabråten. På Sarabråten tok jeg en kopp kafe. Satt i sola og hadde utsikt ned mot Nøklevannet. Etter pausen gikk forbi Hvite foss (bare iset) mot Nøklevannet på min høyre side til Kattis og videre. Baloo var ikke på plass i dag. Mulig han er reist hjem for å skifte klær. Så gikk jeg Rustadsaga sportsstua, Nøklevannet til Skullerud skole.
  Her avsluttet turen min og tok buss 76 tl Helsfyr.
Ulsrudvannet
Veien mot Sarabråten
Nøklevannet utsikt fra Sarabråten
Hvite foss
Veien mot Nøklevannet
Nøklevannet
Veien videre mot Rustadsaga
Baloo var ikke tilstede i dag.
Rustadsaga og Nøklevannet
Nøklevann demningen
Ljanelva renner ut fra Nøklevannet
Mot Skullerud skole















 

Kommentarer