Oslo 070421. Dagens tur (10 km) fra Grorud, Grorud badeplass, Røverkollen, Steinbruvann, Breidsjøen, Lilloseter sportsstue, Breidsjøen til Ammerud, Oslo, Norge

Dagens tur startet jeg fra Grorud t-banesjon. Gikk oppover til Lillomarka arena, Grorud badeplass og videre på stien mot Røverkollen (rundttur 5,5 km) til Steinbruvann. Tenkte jeg å gå på stien på høyre side av Steinbruvannet, men ombestemte meg å gikk langs venstre side og tatt venstre veien mot Lilloseter. Etter noen meter var det iset og glatt vei. Gikk forsiktig på kanten av veien helt til likeved Breidsjøen. Her i fra tok jeg veien mot Lilloseter. Veien til Lilloseter sportsstue var bart. Stue var stengt til 06.04-09.04.21. Tok pause og koste meg med min medbragte kaffe. Veldig få mennesker var der. Etter pausen gikk jeg mot Ammerud delvis langs Breidsjøen. Fra Ammerud tok jeg t-bane til Jernbanestasjon. Hadde deilig 10 km tur i dag.

Lillomarka Arena
Grorud badeplass
Kort rundtur Røverkollen 
Steinbruvann
Fra Steinbruvann veien mot Lilloseter
Breidsjøen
veien mot Lilloseter
Lilloseter sportsstue
Utsikt fra Lilloseter sportsstue
Veien mot Ammerud




















































 

Kommentarer