Oslo 160421. Dagens tur (6 km) fra Skar til Øyungen langs venstre side av Skarselva til Øyungen og Øyungsdammen til Skar langs høyre side av Skarselva, Maridalen, Oslo, Norge

I dag tok jeg buss 51 Maridalen fra Nydalen og gikk av på Skar bussholdeplass. Fra parkeringsplassen gikk jeg langs Skarselva på venstre side oppover. Her var det bart på veien helt til Øyungsdammen. På Øyungen var det noen som holdt på å sette opp hengekøyer for overnatting. Det var en solskinndag og plussgrader. Jeg satt i sola, tok en pause og drakk min medbragt kaffe. Det var så herlig, stille og rolig. Etterpå gikk jeg mot Øyungsdammen og tok noen bilder og laget en kort video. Så gikk jeg langs høyre side av Skarselva. Hele veien var det våt snø, ikke isete og ikke glatt. På veien lagte jeg kort video av Skarselva. Om sommeren er det herlig å sitte der og herlig opplevelse om elva renner og lager lyd. Etterpå gikk jeg nedover til bussholdplassen. Avsluttet jeg min dagens tur. Tok buss 51 Nydalen hjemover. 

Øyungsdammen
Skarselva
På vei mot Øyungen
Øyungen
Øyungdammen og Skarselva
Veien mot Skar
Skar




Kommentarer