Dagens tur (7 km) fra Midtstuen t-banestasjon, Midtstuen hoppbakkene til Frognerseteren via korketrekkeren og retur fra Frognerseteren til Midtstuen skole via bobbanen OL 1952, Oslo, Norge.

I dag tok jeg Linje 1 Frognerseteren fra Helsfyr og gikk av på Midtstuen t-banestasjon. Fra Midtstuen valgte jeg Korketrekkeren veien til venstre helt oppover bakken til Midtstuen Hoppbakkene. Skiforengen har bygget Hoppbakkene, badeplass, nydelig bekken, som renner nedover til skogen. I dag var det flere Barnehagebarna, som lekte her. Etterpå gikk jeg hele veien bratt oppoverbakken på Koretrekkeren til Frognersetren. På Frognerseteren ved Restaurant tok jeg pause i sola, spiste frukt og drakk kaffe. Så gikk jeg ved Sportsplassen nedover via Bobbanen til Midtstuen skole. Avsluttet min dagens tur her. Tok buss 46 Majorstuen fra bussholdeplass Stasjonsveien til Majorstuen t-banestasjon og videre til Heslfyr t-banestasjon.  

På vei mot Midtstuen hoppbakkene


Midtstuen hoppbakkene
Utsikt fra Krorketrekkeren mot Oslofjord
Veien mot Frognerseteren
Utsikt fra Korketrekkeren mot Oslofjord
Frognerseteren Restaurant
Utsikt fra Frognerseteren mot Oslofjord
På veien mot Midtstuen skole













 



 

Kommentarer