Oslo 190421. Søndags tur fra Rolfstangen, Rolfsbukta, Lagmannsholmen, Lagåsen til Lysaker Brygge, Bærum, Norge

 


På søndag tok jeg buss 31 Snarøya fra Nasjonalteatret og gikk av på Rolfstangen. På Rolfstangen var flere mennesker. Noen holder på grillte, noen lekte sammen med barna og noen spilte vollyball. Alle hadde god avtand fra hverandre. Her satt jeg i sola og utnyttet utsikt mot sjøen der noen seilte. Etterpå gikk jeg fra Rolfsbukta langs kyststien mot Lagmannsholmen naturreservat videre Lysakerfjord forbi flere badestrander mot Lagåsen til Lysaker Brygge. På disse strandene var mange mennesker som solte og grillte seg. Hele stien traff jeg mange turgående og løpende mennesker. Egentilig det overrasket ikke meg fordi det var søndag og fintvær. Deilig søndags tur var ca 3 km. På Lysaker avsluttet jeg turen min og tok buss 32 til Tollboden. 

Rolfsbukta


Rolfstangen
Rolfsbukta
Lagmannsholmen
Stien mot Lysaker fjord
utsikt mot Lysaker brygge fra Lagåsen
Lysaker brygge venstre og Sollerud høyre




































Kommentarer