Oslo 310521. Dagens lang tur (25 km) fra Hakadal stasjon, Langvann, Elvann (over Langvanndammen), Trehørningen, Helgeren, Lille Gørja, Stor Gørja, Dalsbakken til Hakadal Stasjon.

 I dag tok jeg linje 3 Jaren og gikk av på Hakadal stasjon. Ved parkerings plass traff tilfjeldig en facebook venn. Hadde hyggelig prat sammen. Så han tipset meg at jeg kan gå oppover på stien og ikke på grusveien. Stien treffer igjen veien til Langvann. Så gikk jeg mot Langvann og på venstre side Elvann. Gikk videre fra Langvanndammen på høyre side veien til Trehørningen. Derfra gikk jeg på delvis på veien og stien til Helgeren dammen. På stien nærmere traff jeg en annen facebook venn tilfjeldig. Vi hadde hyggelig prat sammen. På Helgeren traff en tredje facebook venn. Vi hadde hyggelig prat sammen. Alle disse vennene har aldri truffet før. Bare facebook venner. Fra Helgeren tenkte jeg ta høyre stien mot Tømte, men ombestemme meg å gikk på veien mot Hakadal (13 km). Gikk forbi Lille Gørja og Stor Gørja. Fra Stor Gørja på høyre side går en sti mot Tømte. Tok ikke denne stien og fortsatt jeg videre mot Hakadal og så gikk jeg mot Dalsbakken og igjen på Langvann. Herfra tok jeg samme veien igjen tilbake til Hakadal stasjon. Avsluttet jeg turen min og tok linje 3 til Oslo sentralstasjon. Vanligvis kommer ikke på samme utfartssted, men i dag tok jeg lang deilig tur. 


Langvann
På stien og veien mot Langvann 
Langvann
Langvanndammen
Elvann
På veien mot Trhørningen
Trehørningen
Helgeren
Lille Gørja
Stor Gørja
Veien og stien mot Hakadal
Hakadal



















Kommentarer

  1. Knallfine bilder! Den turen der må jeg teste ut! \m/

    Mvh
    Roy

    SvarSlett

Legg inn en kommentar