Bærum 240521. Dagens tur (7 km) fra Avløs t-banestasjon, Sandvika, Kalvøya, Kadettangen til Sandvika Senter.

 I dag var skyet vær og derfor tenkte jeg å ta en liten tur i Bærum. Tok jeg linje 3 Kolsås og gikk av på Avløs t-banestasjon. Fra stasjon gikk jeg nedover mot Løkeberg skole i Haslum. Derfra tok jeg turstien mot Sandvika. Fra Sandvika gikk jeg langs Sandvik elva til Kalvøya bru. På enden av brua på høyre side mot Sandvika er godt utsikt mot Kolsås og på venstre side skaugumsåsen. Så gikk jeg litt innover på Kalvøya. Så snudde jeg tilbake til Sandvika via Kadettangen. På Sandvika senter avsluttet jeg turen min og tok buss 160 Oslo bussterminalen til Grønland. Det var veldig deilig tur. 

 


Turstien fra Løkeberg skole mot Sandvika
Sandvikselva
På Sandvika senter
Kalvøya bru
Kalvøya
Skaugumsåsen utsikt fra Kalvøya
Bærum Rådhus






















Kommentarer