Dagens tur ( 7 km ) fra Burudveien, til Burudvann og retur til Nygård. Etterpå med buss til Bærums verk, Bærum, Norge

 I dag tok jeg buss 150 fra Oslo bussterminal og gikk av på Bærums verk. Her tok jeg buss 410 A Bykrysset og gikk av på Burudveien. Her i fra gikk jeg på på samme veien forbi Bærum Golfklubb til utfartsparkering. Gikk her i fra på grus veien til Burudvann. Temperatur var 27 grader. Det var mange mennesker og barn holder på bade og noen solte seg. Noen hadde slått telt og noen koste seg i hengekøya. Etterpå gikk jeg tilbake til parkering og her i fra til venstre først på grusveien og så på stien. Så tok igjen grusveien til høyre og stien til Nygård. Her var mange bringebær buskene og litt markjordbær. Tok buss 210 A Sandvika fra Nygård og gikk av på Bærums verk. På Bærums verk satt jeg på Baker Hansen Bakeri og hadde is og kald drikke. Det var veldig deilig tur og var heldig med vær. Her i fra tok buss 160 til Oslo bussterminal. 





Stien mot Nygård
Bærum verk










Kommentarer