Dagens tur (15 km) fra Frognerseteren, Øvre Setertjern, Tryvannstårnet, Lille Tryvannet, Store Tryvannet, Tryvannstua, Skomakertjern, Langmyr, Nordmarkakapellet, Studenterhytta, Røde kors Aktivitetssenter Finnerud til Sørkedalen skole, Oslo Norge

 I dag tok jeg linje 1 Frognerseteren fra Helsfyr og gikk av på Frognerseteren t-banestasjon. Gikk forbi Roseslott og Øvre Setertjern. Videre gikk jeg mot Tryvanntårnet. Her i fra gikk jeg på stien til Tryvannbakken, Lille Tryvannet, Tryvannstua, Store Tryvannet, Skomakertjern, Langmyr, Nordmarkskapellet, Studenterhytta til Svartorseter. På Svartorseterveien mot Sørkedalen ser jeg skilt Finnerud 0,5 km og tenkte meg å ta en tur innom Røde kors Aktivitetssenter Finnerud. Her var det mange gjester på besøk. På aktivitetssenter jobber jeg som frivilligarbeide på onsdager. I dag var jeg tilfeldig her på vei mot Sørkedalen skole. Fikk vite at det er ikke nok frivilligeabeider. Så jeg hjelp andre frivillige med matservaring og etc. Etterpå gikk jeg på stien mot Sørkedalen skole. Avsluttet turen min her og tok buss 41 til Røa. Byttet til buss 32 Kvæernerbyen og gikk av på Nationaltheatret.

Setertjern
Østrenvann utsikt fra Tryvanntårnet
Tryvannbakken
Skomakertjern



Kommentarer

  1. hei, vet ikke om du husker med denne dagen du gikk denne truen så møtte du meg og noen kompiser i skogen på skogs tur, vi ble kjemperedde men så hadde i en hyggelig samtle etter. Hyggelig om du husker dette :)

    SvarSlett
  2. vi trodde du var en bomber men det var du ikke

    SvarSlett

Legg inn en kommentar