Dagens kort og godt tur fra Rolfstangen og Lagmannsholmen Naturreservat, Fornebu, Bærum, Norge

 I dag tok jeg buss 31 Snarøya fra Bjørvika og gikk av på Rolfstangen. Fra buss holdplassen gikk jeg på veien til venstre og ser jeg skilt peker på Rolfstangen. Her på Rolfstangen var det helt stille, god utsikt mot hav. Bladene på træer og blomsterne hadde høst farge allerede. Her avslappet meg en god stund og nyttet meg havens friskt luft, lyden av vann og utsikt mot hav. Etterpå gikk jeg langs kysten til Sjøflyhavna Kro. Her spiste jeg deilig rekkersmørbrød. Så gikk jeg videre på stien langs kysten via Lagmannsholmen og forbi to eller tre små badesplassene (uten navn). Så gikk jeg videre og ser jeg skilt der stå privat eiendom.  og en skilt som peker til venstre. Var skuffet litt, men gikk til venstre på asfalt veien mot Lysaker. På Lysaker tok jeg buss 32 Kværnerbyen til Nationaltheatret. Det var deilig tur. Anbefales, som liker å gå på små tur langs kysten. (Bildene er ikke i rekkefølge).

     

 












Kommentarer