Dagens tur (10 km) fra Trasop, Solbegvann, Rundtjern, Lutdalen, Kroktjern, Haukåsen, Lautjern til Lindeberg, Østmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 76 fra Helsfyr og gikk av på Trasop skole. Gikk på grusveien først og etterpå på stien Solbergvann. Videre mot Rundtjern. Heri fra på grusveien til Lutdalen. Fra veien til venstre på stien oppover bakken til Kroktjern. Her i fra oppover bakken mot Haukåsen Radartårn. Så gikk jeg videre mot Lautjern. På stien til venstre ser jeg glimt av Lutvann. Istedenfor så nær til Lutvann gikk jeg mot Lindeberg. Her avsluttet turen min. Tok Linje 2 Østerås og gikk av på Helsfyr t-banestasjon. Du kan også se tur video på tik tok abdurpaatur.
Solbergvann
Rundtjern
Rundtjern
Stien mot Haukåsen
Haukåsen Radartårn

utsikt mot Oslofjord
Lautjern
Stien mot Lindeberg
















































Kommentarer