Dagens tur (7 km) fra Krokstien, Ulsrudvannet, Østmarksetera Restaurant, Skøyenputten til Trasop skole, Østmarka, Oslo, Norge

 I dag Tok jeg Linje 2 Ellingsrudåsen fra Helsfyr t-banestasjon og gikk av på Tveita t-banestasjon fra Tveita tok jeg buss 69 Lutvann og gikk av på Krokstien og på høyre side er det godt utsikt mot byen. Her i fra tok jeg først stien og møter grusveien. Gikk til høyre på grusveien. Så tok jeg stien til venstre oppover langs til høyre til Ulsrudvannet. Her i fra gikk jeg forbi Østmarksetera Restaurant på stien til Skøyenputten. Gikk langs Skøyenputten til traff jeg grusveien mot Trasop Skole bussholdplassen. Avsluttet turen min her og tok buss 76 til Helsfyr. Du kan følge meg også på tik tok abdurpaatur .
 
Krokstien
fra stien mot grusveien til høyre side
Stien oppover bakken
Utsikt mot byen
Ulsrudvannet
Østmarkasetera

Ikke langt fra utfartsparkering 
 ligger Katteputten. 
Stien mot Skøyenputten
Skøyenputten
Stien mot Trasop
Bussholdplass























Kommentarer