Oslo 280921. Dagens tur (7 km) fra Sværsvann, Bråtetjern til Grønslettjern, Østmarka, Oslo/Siggerud, Norge

 I dag tok jeg buss 550 Enebakk fra Oslo bussterminal og gikk av på Sværsvann bro. Her i fra gikk jeg nærmere besinstasjon på høyre side på stien oppover langs Sværsvann. Stien er umerket, som gikk jeg inn over skogen. Så kommer jeg ut på Barli. Her i fra gikk jeg på sykkel vei mot Bråtetjern. Etterpå venstre side av veien det var parkeringplass. Gikk gjennom videre på stien til Bråtetjern badeplass. Så fra badeplass igjen på sykkel vei mot Grønslett til Kiwani huset. Her er det Grønslettjern bak Kiwani huset. På andre siden av Grønslettjern ligger Sagtun og Sagåsen på høyre side. Her avsluttet turen min. Tok buss 515 Ryen til Klemmetsrud skole og byttet buss 550 Oslo bussterminal. Dagens tur video på tik tok  abdurpaatur

 
Sværsvann
Gård ?
Bråtetjern
Grønslettjern






































Kommentarer