Oslo 020921.Dagens tur/retur (8 km) fra Sognsvann, Rund Lille Åklungen tilbake til Sognsvann, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 5 Sognsvann fra Majorstuen og gikk av på Sognsvann. Her i fra gikk jeg fra kiosken på venstre side av veien og videre langs Sognsvann til Sogn Seter. Her i fra går jeg på stien til venstre langs mot Lille Åklungen. Stien videre langs Lille Åklungen. Så gikk jeg videre på andre siden av Lille Åklungen på umerket stien. Etterhvert gikk jeg oppover bakken og traff veien nedover til Lille Åklungendammen. Her var ingen mennesker å se bare andene. På Dammen og elva var uten vann og lyd. Her tok jeg en pause i stille og rolig sted. Etterpå gikk jeg på stien til Sognsvann. Var på vei innover i skogen på stien traff Carl Torstensen Facebook venn. (Hyggelig å treffe og å snakke med deg igjen i marka.) Vi traff tilfeldig andre gang. Vi hadde hyggelig prat sammen. Det er alltid hyggelig for meg å treffe mine Facebook venner i marka. Så gikk jeg gjennom et stykke i skogen og igjen på stien langs Sognsvann. På Sognsvann t-banestasjon avsluttet jeg turen min. Tok linje 5 til Nationalthearet t-banestasjon.

  
¨



Tilbake til Sogsvann







































































Kommentarer