Oslo 111021. Dagens tur (9 km) fra Lutvann, Lutdalen, Nøklevann, Sarabråten til Ulsrudvann, Østmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 69 Lutvann og gikk av på Ole Me vei. Her i fra gikk jeg på grusvei mot Lutvann. Fra Lutvann på min høyre side gikk jeg oppover på stien via Lutdalen mot Nøklevann. Her treff jeg tilfeldig Kine. Hun var opptatt på mobilen sin. Spurte jeg fant du veien ? Hun bare sa ja og samtidig spurte hun meg. Er det deg som publiserer bilder på Facebook. Svarte jeg ja, det stemmer. Etterpå vi hadde hyggelig prat sammen. Det var hyggelig å treff Facebook venner i marka. Så gikk jeg mot Nøklevann og videre til Sarabråten. Videre gikk jeg nedover tilbake til Nøklevann. Tatt en tur mot Hvitefossen og igjen langs Nøklevann mot Ulsrudvann. Fra Ulsrudvann gikk jeg på stien/veien mot Ulsrud t-banestasjon. Her avsluttet jeg tuen min. Tok t-banen linje 3 Kolsås og gikk av på Helsfyr t-banestasjon. 

Hvitefoss


Lutvann
Nøklevann
Sarabråten
Hvitefossen


Stien mot Ulsrudvann
Ulsrudvann
































Kommentarer