Dagens tur langs Alnaelva fra Bryn til Etterstad, Oslo, Norge

 I dag gikk jeg i regnvær på tur langs Alnaelva i mitt nærområdet. Gikk jeg fra Etterstad ti Bryn stasjon . Her i fra rusler jeg mot Brynseng mot Pettersen lin og bomull gamle fabrikk. Gikk videre på høyre side av Alnaelva på asfalt stien oppover til jernbanebru på Etterstad. Etterstadkroken på min høyre side. Under bru gikk jeg på hengebru over Alnaelva til bru ved Alnastien. Her på høyre side gikk jeg på Alnastien oppover til Etterstad. På høyre side ny badstu, K Restaurant og bar på Kroloftet. (mer info på http://www.etterstad.no/nyhet1126.php og Kroloftet). Så gikk jeg videre mot over bru til Etterstad. Herlig kort og godt dagens tur i nærområdet.

Alnaelva Brynseng


Bryn stasjon


Gamle Pettersen Lin og Bomull fabrikk lokal





Hengebru


Alnastien mot Etterstad og Svartdalveien


























Kommentarer