Oslo 131121. Dagens tur (6 km) fra Smedstaddammen, Makrellbekken, Hoff gård, Skøyen til Frognerkilen, Oslo, Norge

 I dag tok jeg t-bane linje 2 Østerås og gikk av på Smedstad. Her i fra gikk jeg mot Smedstaddammen og gikk rundt dammen. Så gikk jeg mot Makrellbekken. Ikke langt fra t-banestasjonen gikk jeg mot skibakke (vet ikke navn?). Her er det god utsikt mot Oslofjorden. Videre gikk jeg langs bekken mot Hoff gård. Her ved Hoff gård møtes Makrellbekken og Holmen bekken i Hoffselva. Videre gikk jeg mot Frognerkilen via Skøyen. Frognerkilen avsluttet turen min og tok buss 30 og gikk av på Nationaltheatret.

 
Smedstaddammen
 Skuldbakken
(Tusen takk, 
 Eli Frisvold 🌹og 
Resa Hauge🌹) 
Utsikt mot Oslofjord
Her møtes Holmenbekken og Makrellbekken
Dronningsfossen
Mot Skøyen
Peppes Pizza Skøyen
Fognerkillen

Kommentarer