Oslo 301121. Dagens tur (5 km) fra Midtstuen stasjon oppover veien og nedover korketrekkeren via Midtstuhoppbakker, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag var det fint vær og om natta snødde. Så det var fristende for meg å ta en tur  i nysnø. Tok jeg Frognerseteren t-bane fra Helsfyr t-bane og gikk av på Midtstuen stasjonen. Her er fra er det tre veiene, som går oppover til Frognerseteren ( Korketrekkeren og gamle Ol 1952 veien) og Fuglemyrhytta. Valgte jeg midt veien og gikk oppover. Så etterpå gikk jeg til venstre helt til treffer Korketrekkeren. Her ifra gikk jeg nedover bakken til Midtstubakkenog videre på veien mot Midtstuen stasjon. Avsluttet turen min her og t-bane til Nationaltheatret t-bane. Det var deilig først vinter tur og på slutten av november. 

Fra Midtstuen stasjon
utsikt mot Oslsfjord
Veien nedover mot Midtstuen
Det er hyggelig noen er tenkt plassere en stol her. 
På stolen har jeg tegnet et hjerte💚for han eller hun.
Midtstuhoppbakkene


Midtsuen stasjon


Kommentarer