Oslo 021221. Dagens tur (5 km) fra Frognerseteren, Setertjern til Lillevann stasjon via Voksen Skog, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 5 Frognerseteren fra Helsfyr og gikk av på Frognerseteren. Her i fra gikk jeg på stien høyre side og fortsetter til Setertjern og Onkel Tomms hytta barnehagen. Så gikk jeg oppover bakken mot Tryvanntårnet og fra parkering gikk jeg på stien mot Voksen skog nedover. Der i fra videre oppover på bakken. Etterpå gikk jeg til venstre på stien mot Lillevan stasjonen. Tok linje 1 Bergkrystallen. Gikk på Helsfyr t-banestasjon. Det var deilig og kort tur. 

Utsikt mot Oslofjord fra Frognerseteren t-banestasjonen
Rosslottet
Stien mot Tryvanntårnet
Onkel Thomas friluftsbarnehagen
Setertjern
Utsikt fra bakken 
Tryvanntårnet
Voksen Skog stasjon
Stien mot Lillevann

Kommentarer