Oslo 041221. Dagens tur (5km) startet fra Grefsenkollen, Trollvannstua, Linderudkollen til Solemskogen, Lillomarka, Oslo, Norge



 I dag tok jeg buss 56 B fra Nydalen og gikk av på Grefsenkollen. Her var godt utsikt mot Oslofjord, byen og Holmenkollen på høyre side. Her er fra gikk jeg mot Trollvann på veien og nedover på Grefsenkollen. Var innom Trollvannstua for en kopp kakao. Etterpå gikk jeg mot Linderudkollen. Så gikk jeg oppover 252 trapper. Her var utsikt mot Holmenkollen langt bort og Maridalsvann. Linderudseter. Her var det litt glemt av Grefsenkollen. Så gikk jeg videre gikk på stien nedover mot Solemskogen. Her på parkeringsplassen avsluttet turen min og tok buss 56 Nydalen. Tok jeg linje 5 Vestli til Nationaltheatret t-banestasjon. 
Utsikt fra Grefsenkollen
Utsikt mot byen og Oslofjord
Grefsenkollen, Trollvann og Trollvannstua
Linderudkollen
Utsikt mot Maridalen og Holmenlkollen
252 trapper Linderudkollen
Linnderudseter
Mot Solemskogen
Parkeringsplassen Solemskogen
Nydalen t-bane


Kommentarer