Oslo 071221. Dagens tur (9 km) fra Solemskogen, Setertjern, Evenseetermyra, Svartkulp, Briesjøen, Stensrudtjern, Grorud Badedammen til Grorud, Oslo, Norge da

 I dag tok jeg Linje 4 Vestli fra Jernbanetorget t-banestasjon og gikk av på Nydalen t-banestasjon. Her i fra tok jeg buss 56 Solemskogen. Så gikk jeg på veien til venstre langs på høyre side mot Setertjern gjennom Evensenmyr. Forsatt jeg videre veien og gikk nedover på stien mot Svarkulp. Etterpå gikk jeg oppover igjen til veien mot Lilleseter/Ammerud. Her gikk jeg videre til venstre på veien til Slengfu. Så til høyre på veien oppover langs Briesjøen. Fra her i fra valgte veien går opp og ned i bakkene mot Breisjødammen. Her på vei krysset gikk videre mot Stensrudtjern ved Krutthuset kafe langs til høyre rettning forbi påhøyre side mot Grorud. Grorud bussterminal. Avsluttet turen min og tok buss 31 Snarøya og gikk av på Solli plass. 


Solemskogen
Setertjern
Svartkulp
Slengfu
Breisjøen
Breisjøen
Breisjødammen
Mot Stenrudtjern
Krutt kafe
Romsåstårn og Stesrudtjern
Grorud Badedammen
Mot Grorud bussterminal 




















Kommentarer