Oslo 301221. Dagens tur (16 km) fra Frognerseteren, Rødkleiva, Tryvannkleiva, Nordmannskapellet, Studenterhytta, Kobberhaughytta til Sørkedalen skole, Oslo, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg Linje 1 Frognerseteren og gikk av her på T-banestasjon. Så startet jeg turen min fra Roseslottet. Videre gikk forbi Øvresetertjern mot Rødkleiva og Stor Hyttli fra parkering plassen. Her var det mange ski glade mennesker, venter på ta heisen til Wyller. Så gikk jeg videre mot Tryvannkleiva Lille Tryvann på min venstre side. Her var også mange mennesker venter på heisen oppover til Kleiva. Gikk forbi Tryvann sportsstua på min høyre side og Skomakertjern på venstre side. Her i fra gikk jeg mot Normannkapellet. Her traff jeg en av mine Facebook vennen . Vi hadde hyggelig prat sammen og en annen person tatt bilder med meg. Etterpå gikk jeg mot Studenthytta via Karusputten oppoverbakken. Fra Studenthytta gikk jeg mot på stien mot Kobberhaughytta. Her tok jeg pause og nyttet med kakao og vaffel foran peisen. Så etter pausen gikk jeg nedover på veien mot Sørkedalen skole... Her avsluttet turen min og tok buss 41 Røa og deri fra T-bane linje 2 Ellingsrudåsen til Helsfyr. 

Frognerseteren
Roseslottet

Rødkleiva og Hyttli
Lille Tryvann
Tryvannkleiva
Tryvann sportsstua
Veien mot Normannskapellet
Veien mot Normannskapellet
Nordmannskapellet
Stien mot Studenthytta
Karusputten
Studenthytta

Gikk forbi på høyre side av min 
Stien mot Kobberhaughytta
Ikke lov å ha sko med brodder eller piggsko inn i stua
Inn i stua
Gikk forbi Finnerud
Gikk videre mot Sørkedalen skole og Landhandel Sørkedalen
og tok buss 41 Røa her i fra












Kommentarer