Oslo 080122. Dagens tur (6km) fra Grefsenkollen, Grefsenkleiva Svartputten, Linderudkollen, Søndre putt til Linderudkollen bussholdeplassen, Lillomarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 56 B Grefsenkollen (kjører bare på lørdager) fra Nydalen og gikk av på Grefsenkollen. Ved Grefsenkollen restaurant var litt utsikt mot byen og Oslofjord, men det er likevel deilig opplevelse. Der i fra gikk jeg nedover langs side veien av slalåmbakken til Grefsenkleiva. Det var mange skiglade barn og ungdommer. Så videre oppover og nedover bakkene forbi Svartputten mot Linderudkollen. Mange skiglade mennesker var her også. Her på Linderudkollen sportsstue nyttet meg med en kopp kakao. Stue var full av barnefamilier, men fikk jeg en ledig plass. Etterpå gikk jeg videre forbi Søndre putt på høyre side av veien mot bussholdeplassen. Avsluttet turen min her og tok buss 56 Nydalen. Fra Nydalen T-banestasjonen tok  jeg linje 4 Bergkrystallen vider til Helsfyr. 
Grefsenkollen 
Restaurant
  
Grefsenbakkene
Grefsenkleiva
Utsikt mot Groruddalen
Veien mot Linderudkollen
Pappa! klarer jeg meg alene
Svartputten
Utsikt mot Svartputten
Linderudkollen parkering
Søndre putt





























































Kommentarer