Oslo 300122. Dagens tur/retur fra Skar til Øyungen, Nordmarka, Oslo, Norge

 Endelig tilbake etter isolasjon. 

I dag tok jeg linje 5 Ringen mot Nydalen T-banestasjonen. Her i fra tok jeg buss 51 Maridalen. Så gikk jeg på langs parallelt på venstre side Skarselva mot Øyungsdammen og Øyungen. Her på Øyungsbua skulle jeg å kjøpe en kopp kakao, men mobilen min plutselig virka ikke. Anne (hun kjenner meg fra før) serverte kakao koppen til meg og sa betal senere når du er hjemme. Anne er veldig hyggelig og lager deilig vafler. Nam nam. Nå må du bare koser deg med kakao sa hun til meg. Det var hyggelig sagt av henne. Så rusler jeg på høyre side langs Skarselva nedover mot Skar. På veien opplevede jeg Skarelva var i farta, men kunne ikke ta bilder pga mobilen var i ustand. Så gikk jeg mot Skar bussholdeplassen. På Skar avsluttet turen min og tok buss 51 Nydalen til Nydalen . Der i fra tok jeg linje 4 Bergkrystallen og gikk av på Helsfyr.    




Øyungsbua






























Kommentarer