Oslo 100222. Dagens tur (12 km) fra Skansebakken til Vensåsseter, Nordmarka/Bærum marka, Oslo/Bærum, Norge

 I dag var solskinn vær og tenkte meg å nyte en tur i marka. Så tok jeg linje 2 Østerås og gikk av på Røa. Der i Fra tok buss 41 Sørkedalen og gikk av her på Skansebakken. Så gikk jeg på løype veien mot Mila. Her ved Mila krysset gikk mot Skubbdalen. Det var mange som om gikk på ski begge veier. Etterpå fra løype krysset gikk jeg mot Vensåsseter. Hele veien traff ingen, men på Vensåsseter traff Petter. Vi hadde hyggelig prat sammen og bli venner. Etter pause gikk jeg mot Toboon parkering plass på stien og videre mot Tolverudveien. Gikk forbi en gård til tok buss 210 A Sandvika fra Vensåsveien buss stopp gikk av på Kolsås t-banestasjonen. Tok linje 3 Mortensrud og gikk av på Helsfyr.





Kommentarer