Oslo 140222. Dagens tur (7 km) fra Frognerseteren, Roseslottet, Øvre Setertjern, Kong Olavs løype, Sporten, Frognerseteren Restaurant, Midtstuen hoppe bakkene, Midtstuen, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag gikk jeg på tur i grå og regnvær. Så tok jeg linje 1 Frognerseteren fra Helsfyr T-banestasjonen og gikk av på Frognerseteren. Var veldig mye tåke. Var plan er å ta en tur til Tryvanntårn og videre til Tryvannstua, pga tåke tok jeg Kong Olavs løype på høyre side av Øvre Setertjern mot Sporten og videre til Frognerseteren Restaurant. Spiste deilig smørbrød og drakk kakao. Etterpå gikk jeg mot Øvre delen av Midtstuen hoppe bakkene. Det var ikke tåke lenge og begynte å regne. Gikk videre mot Midtstuen T-banestasjonen. Avsluttet turen min. Til tross av gråvær hadde jeg deilig tur i dag. 

Roseslottet

veien mot Øvresetertjern
Sporten
 
Frognerseteren Restaurant
Veien mot Midtstuen
Midtstuen hoppe bakkene









Kommentarer