Oslo 230222. Dagens tur (14 km) fra Kjelsås, Langsletløkka, Mosetangen, Bø,nneplassen, Karusputten, Solemskogen, Mosetangen, langs Maridalsvannet, Oset til Kjelsås, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg trikken fra Jernbanetorget til Kjelsås. Gikk av på Kjelsås. Gikk videre mot Langsletløkka forbi Varmestue mot Mosetangen. Alltid både i vinteren og sommeren tar en pause her. Så gikk jeg mot Sandermosen og fra veikrysset gikk jeg på høyre mot Sinober. På Bønneplassen var det bare 3 km til Sinober, men snudde meg samme veien tilbake til der stå det på skilt Gryta. Tok stien til venstre til Gryta. Gikk langs Gryta bakken mot Solemskogen. Ca 0,6 km før gikk jeg på stien mot Mosetangen tilbake og videre oppover bakken høyre side nede er det god utsikt mot Maridalsvannet og hytte. Fortsatt jeg videre mot Oset og Kjelsås. På Kjelsås avsluttet turen min og tok tog til Oslo sentralstasjon. 


Langsletløkka
Varmstua
Mosetangen

Karusputten
Bønneplassen
Mosetangen
Solemskogen
Maridalsvannet
Oset
Kjelsås stasjon

Kommentarer