Oslo 100322. Dagens tur retur (12 km) fra Hakadal stasjon til Elvannet og Langvann, Nordmarka Syd, Hakadal, Norge

 I dag hadde deilig tur til Elvannet. Tok tog L3x Jaren fra Sentralstasjon og gikk av på Hakadal. Fra stasjonen gikk jeg venstre til parkeringsplassen. Der i fra gikk på stien til veien oppover. Så gikk jeg på høyre side oppover skiløype til veikrysset og til høyre igjen på skiløype. Hele veien oppover på skiløypa. Traff ingen mennesker til Elvanndammen. Her ved dammen tok jeg pause. Om sommeren er det deilig. Etterpå gikk jeg samme vei skiløype og noen meter på veien tilbake via parkeringsplassen til Hakadal stasjonen. Avsluttet turen min og tok tog L3 Oslo sentralstasjon. 

Elvanndammen

mot Elvannet
Elvannet og Elvandammen
Langvann
Tyttebær
Hakadal stasjon














Kommentarer