Oslo 040422. Dagens tur (8km) fra Kjelsås, Oset, Midtodden, Sanner gård, Nes gård, Margaretakirken ruiner til Hammeren, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg Gjøvikbanen L 30 Jaren fra Sentralstasjon og gikk av på Kjelsås. Herfra gikk jeg forbi Kjelsås skole til venstre mot Oset. Så videre på turveien videre Maridalsvannet på venstre side til på først kryss på stien venstre i hugget trær til  Midtodden. Herfra krysset jeg jernbane skinner og gikk i skogen helt til Maridalsvannet. Så kom tilbake til Midtodden igjen. Etterpå gikk jeg til venstre på stien til bekken. Over bekken gikk jeg oppover stien på bakken til treffer jeg turveien. Videre gikk jeg oppover på bakken til utsikt mot Maridalsvannet. Fortsetter jeg videre til utsikt mot  Maridalsvannet og Sanner gård, Nes gård, forbi 4 trærene Kongeeikene og Margaretakirke ruiner til Hammeren. Avsluttet turen min her og tok buss 41 Nydalen.















































































































Kommentarer