Bærum 110522. Dagens tur (6 km) fra Sandvika stasjon, Kalvøya rundt til Kadittangen, Bærum, Norge

 I dag tok jeg buss 32 Voksen skog og gikk av på Lysaker bru. Her fra tok buss 130 Sandvika og gikk av på Sandvika stasjon. Så gikk jeg langs brygge til Kalvøya bru og videre på høyre side på stien forbi badeplassen. Derfra oppover på stien og igjen forbi badeplassen. Fortsetter jeg på stien langs kysten og igjen forbi badeplassen til klubb videre mot naturist badeplassen gjennom oppover skogen. I dag var ingen mennesker her. Tok en liten pause her og koste meg med medbrakte kaffe. Etterpå gikk jeg på stien på høyre side av kysten til badeplassen bak Kalvøya festivalen senen. Så gikk jeg videre ved statusen av paddelen  Reist til inspirasjon for unge bardere i Bærum. Knut Holmann ble i år 2000 landet største sommerolympier gjennom tidene.. Gikk over brua mot Kadettangen. Her er koselige på stranden og  barneparken. Gikk videre langs strand forbi Bærum Rådhuset mot Sandvika stasjon. Avsluttet turen min her og tok tog til Oslo Sentralstasjon.

 

Norsk Roklubb

Kommentarer