Oslo/Bærum 070522. Dagens tur (9 km) fra Rolfsbukta, Rolfstangen, Lagmannsholmen, Fornebukta, Fridtjof Nansens Institutt Polhøgda, Lagåsen, Lysaker brygge, Sollerudstranda, Vækerøparken, tilbake til Lysaker stasjon, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 31 Snarøya fra Jernbanetorget og gikk av på Rolfstangen busstopp. Her fra gikk jeg på venstre side på Rolfstangenveien til Rolfsbukta og Rolfstangen . På stranda var det stille og rolig. Satt der og koste meg med medbrakte kaffe. Etterpå gikk jeg på kyststien rundt og videre mot Sjøflyhavna kro. Her er spiste jeg deilig rekkesmørbrød og kald drikke siste gang, men i dag var ikke åpen ennå. Så fortsetter jeg videre til Lagmannsholmen. Fornebukta badeplass. Etter badeplass kyststien slutter og gikk til venstre på veien til Fridtjof Nansens veien mot Lagåsen til høyre igjen på stien og videre på Strandveien mot Lysaker brygge. Fra brygge mot Sollerudstranda til høyre og videre Vækerøparken.Her fra kom tilbake til Lysaker stasjon. Avsluttet turen min og tok buss 32 til Aker brygge. Det var deilig tur

   

Kommentarer