Oslo 060622. Dagens tur (16 km) fra Krokhol, Skjelbreia, Vangen, Mosjøen, Bysetermåsan, til Bindinngsvannet, Fjell, Østmarka, Enebakk/Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 550 Enebakk kirke fra Bjørvika og gikk av på Krokhol. Her fra gikk jeg gjennom Golfbanen videre mot Skjelbreia på veien til veikryss på høyre mot Skjelbreia gård på stien. Like ved gård traff Hartmark tilfeldig. Vi er bare Østmarka venner på Facebook. Hadde hyggelig pratet med deg Hartmark. Etterpå gikk forbi Skjelbreia mot Vangen på grusveien.

På Vangen tok min lunsj. Etterpå fra Vangen gikk jeg liten tur retur på stien til Mosjøen. Så satt meg kurs mot nedover til veikryss og valgte jeg venstre side mot Bysetermåsan parkering. På veien til høyre gikk forbi Igletjern til parkering. Tok asfalt veien mot Fjell forbi Bindinngsvannet. Her avsluttet turen min og tok buss 550 Oslo bussterminal og gikk av på Bjørvika. 

For video vennlig følg meg på Youtube og tik tok 

Krokhol
Skjelbreia
Mosjøen
Igletjern
Svartoren
utsikt mot Kjerringhøgda fra Bysætra
Bindingsvannet




 

Kommentarer