Oslo 090622.Dsagens tur (15 km) fra Bogerud, Rustadsaga, Kattisa/Nøklevann, Gullsmeden, Mariholtet, Elvåga, Ellingsrud Gård til Karihaugen, Østmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 3 Mortensrud fra Helsfyr og gikk av på Bogerud T-banestasjon. Her fra gikk jeg til venstre på tur stien mot Rustadsaga og videre mot venstre på grusveien og hilste på Baloo. Gikk videre forbi Kattisa/Nøklevann til høyre motGullsmeden. Gikk videre fra Høyås veikrysset til venstre forbi Gullsmeden til venstre på stien til grusveien og til høyre på grusveien mot Mariholtet. På Mariholtet sportsstua tok jeg en pause. Etterpå gikk jeg videre på stien mot Elvåga dammen. Trist var det pga litt vann, men var veldig stille og rolig unntatt noen syklet over dammen Etterpå gikk jeg her fra tilbake til Mariholtet sportsstua og fortsetter jeg mot Ellingsrud parkering. Ett stykke før parkering tok jeg til høyre stien nedover til Sagsbekken. Her er sagbruk  i gamle dager. Etterpå gikk videre forbi Ellingsrud gård til Karihaugan. Her avsluttet turen min her. Tok buss 110 Oslo bussterminal og på Furuset byttet buss til linje 3 Kolsås.  Gikk av på Jernbanetorget T-banestasjonen. 

Vanlig følg meg på YouTube og tik tok for dagens video.

Elvåga
Baloo vennen min

Kommentarer