Oslo 120622. Dagens tur (14 km) fra Klemetsrud, Brenna, Grønmo Golfbanen, Sølvdobla, Trollvann, Spinneren, Klokkerud, Sandbakken parkering, Setertjern, Goldlia til Godheim, Østmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 550 Enebakk kirke fra Bjørvika og gikk av på Klemetsrud skole lik ved er GjersrudtjernHer ligger Gjersrudtjern.. Her fra gikk jeg til høyre på turvei mot Brenna. Så videre Grønmo Golfbanen på stien og grusveien til Grønmo parkering. Herfra til venstre gjennom Golfbanen til grusveien og videre til Sølvdobla. Tok en liten pause. Etterpå gikk jeg til høyre på grusveien forbi Trollvann mot Sandbakken og tok stien til høyre bratt oppover Spinneren (Bautaen) til Klokkerud. Gikk på stien mot Sandbakken parkering videre til høyre langs Setertjern til brua. Gikk på høyre umerket stien til treffer blåmerket stien oppover igjen til Goldlia. Gikk videre forbi gård mot Godheim. Avsluttet turen min her. Tok buss 550 Oslo bussterminal og gikk av på Bjørvika.

Vennlig følg meg på YouTube og tik tok også.

Gjersrudtjern

Stien mot Brenna

Golfbanen
Sølvdobla
Trollvann
 Bautaen på Spinneren (271 moh)
Sandbakken parkering og Setertjern
Stien mot Goldia
Godheim


Kommentarer