Bærum/Oslo 280722. Dagens tur (12 km) fra Bykrysset, Tobonn utfartspakering, Venåsseter, Triungsvann til Skansebakken, Bærumsmarka/Nordmarka, Bærum/Oslo , Norge

 I dag tok jeg linje 3 Kolsås og gikk av på Kolsås T-banestasjon. Så tok jeg buss 210 A Bykrysset. Her fra gikk jeg mot Tobonn parkeringsplassen og videre til høyre side på stien bratt oppover bakken mot Venåsseter sportsstue. Etterpå fortsetter jeg mot Skansebakken på rødmerket stien dvs skiløypa helt til Store Triungsvann. Videre gikk gjennom myrer og forbi lille Triungsvann mot Skansebakken. Oppover og nedover på flere bakkene til møter grusvei og videre på skistien mot Skansebakken. Avsluttet turen min her og tok buss 41 Røa. Fra Røa tok Linje 2 Ellingsrudåsen og gikk av på Nationaltheatret. 

For video vennlig følg meg på Youtube og tik tok.

På vei fra Bykryss og Tobonn parkeringsplass mot Venåsseter



 sportsstue
Mila
Stien mot Skansebakken
Skansebakken

Kommentarer