Oslo 260722. Dagens tur (10 km) fra Solemskogen, Vesletjern, Evensetermyra, Grisputten, Revlitjern, Revolikollen, Langevann, Lilloseter sportsstue, Breisjøen til Huken, Lillomarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 56 fra Nydalen og gikk av på Solemskogen. Her fra gikk jeg på stien på venstre side langs Vesletjern og via Evensetermyra. Her var det mange blåbær og multer buskene. Så gikk på rød merket stien til høyre. Denne stien går oppover til Grisputten. Her er alltid stille og rolig om sommeren. Gikk videre mot Revlitjern på stien. Her er enda fredelig. Tatt en liten pause her. Etterpå gikk jeg langs Revlikollen mot Lilloseter gikk forbi Langvannshytta og Langevann. Stien går oppover og nedover mot Lilloseter. Så gikk jeg ca 300 på Lysløypa og videre til venstre på stien og ser Kastesteinen info skilt. På slutten av stien møter Lysløypa igjen. Fortsetter videre til venstre og Breidsjøen på min høyre side til Breisjødammen. Fra dammen gikk jeg igjen på lysløypa nedover ca 200 meter. Her fra gikk jeg på umerket stien oppover mot Huken. Grorud bydelen har planer å bygge park her på nedlagt Pukkverk. Avsluttet turen min her på Huken og buss 62 til Grorud. Der i fra buss 31 Snarøya og gikk av på Nationaltheatret. 

For video vennlig følg meg på Youtube og tik tok også. 



Vesletjern
Stien fra Evensetermyra mot Grisputten
Grisputten
Revlitjern

Langevannshytta
Langevann
Lilloseter sportsstue

Kastesteinen

Breisjøen
Breisjødammen
Stien oppover mot Huken
Utsikt fra Huken
Huken








































Kommentarer