Oslo 300722. My Beautiful city Oslo. Dagens kort tur fra Strøm, Bogstad gård, Bogstadvannet til Bogstad camping, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss buss 32 Voksen skog og gikk av på Bogstad camping. Her fra tok buss 41 Sørkedalen og gikk av på Strøm. Gikk til høyre på gang stien og der ser jeg tilfeldig fem herrer sitter og holder å fikse sine ✈✈️ ✈ ✈️. For meg var det spennende å oppleve at disse herrene vil drone driver flyer, som hobby. Spurte en person at er det ok hviv filmer ? Fikk grønt signal. Ja helt i orden. Så lagte jeg video. De var medlemmer av Flystua og driver som drone drivet flying. Så gikk jeg forbi Christiania Roklubb. Der var to barnefamilier holder på å bade, men ingen 🚣. Her var så nydelig utsikt mot Bogstadvannet. Etterpå gikk jeg mot Bogstad gård og ser jeg sauver på begge sidene av veien. Filmet og gikk videre. Inni cafe og utenfor var mange turister. Så gikk jeg Langs Bogstadvannet til badeplassen. Noen bader, griller og noen barna leker.  Gikk videre mot Bogstad camping forbi Golfbanen. Avsluttett turen min og tok buss 32 til Røa og der fra linje 2 Ellingsrudåsen.

For video vennlig følg meg på Youtube og tik tok

Kommentarer