Oslo 040822. Dagens tur (9km) fra Lillevann, Rødkleiva, Hyttli kulpen, Wyller, Wyller bua, Jegerborgdammen til Bogstadvannet, Nordmarka, Oslo, Norge

  I dag tok jeg linje 1 Frognerseteren og gikk av på Lillevann. Her fra gikk jeg på venstre side på turvei og Valdresskigard på høyre side mot Lillevann. Så gikk jeg til venstre på lysløypa til Sporten. På veien til venstre var det godt utsikt mot  Bogstadvannet og Østrenvannet i det fjerne. Etter Sporten gikk jeg videre til Hyttli forbi Rødkleiva. Fra Hyttlikulpen, Hyttlimyra gikk jeg venstre oppover mot Wyller. Fra Wyller var godt utsikt mot Oslofjorden, Bogstadvannet, Østrenvann, Skaug åsen og Kolsåstoppene. Her fra gikk jeg nedover mot Wyller bua. Der fra gikk jeg på Zinoberveien til venstre mot Bogstad gård på stien igjen mot Jegerborgdammen. Her begynte å ☔. Så fortsetter jeg videre mot Bogstad gård og Bogstadvannet. Her på Bogstad badeplassen avsluttet turen min og tok buss 41 Røa og byttet til buss 32 Kværnerbyen. Gikk på Nationaltheatret.

For video vennlig følg meg på Youtube og tik tok. 



Lillevann
Hyttlikulpen og Hyttlimyra
Mot Wyller
Traff Ekorn på Zinoberveien

Stien mot Jegerbergdammen
Jegerbergdammen

Bogstad gård


Bogstadvannet


Kommentarer