Oslo 070822. Dagens tur (10 km ) fra Skansebakken, Lysedammen, Midtre Lysedammen, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 2 Østerås og gikk av på Røa. Her fra tok buss 41 Sørkedalen. Så gikk jeg på høyre side på grusvei mot bommen og etterpå gikk jeg høyre side på stien bratt oppover bakken. Det var mye bringebær og blåbær buskene på begge sidene av stien helt til treffer jeg grusveien. På grusveien gikk jeg mot Lysedammen og videre mot Smedmyrkoia. Her tok jeg pause og spiste medbragt lunsjen min. Så gikk jeg tilbake til Lysedammen og gikk på høyre på grusveien og videre til midtre Lysedammen. Etterpå gikk jeg igjen på grusveien mot Skansebakken. Avsluttet turen min og tok buss 41 Røa. Fra Røa tok jeg linje 2 Ellingsrudåsen.

For video vennlig følg meg på Youtube og tik tok. 




Kommentarer