Oslo 180822. Dagens tur retur (8 km ) fra Grorud badeplass, Steinbruvannet, Aurevanntil Romstjern, Lillomarka, Oslo, Norge

Mn I dag tok jeg linje 2 Ellingsrudåsen og gikk av på Furuset T-banestasjon. Her fra tok jeg buss 79 Grorud. Tok buss 62 Ammerud til Lillomarka barnehagen. Så gikk jeg bratt oppover på asfalt veien mot parkering. Gikk videre til venstre mot Lillomarka arena og på stien høyre side over Badedammen langs badeplassen på høyre side mot Steinbruvannet. Her fra tok jeg lysløypa mot langs venstre side av Steinbruvannet. Gikk forbi Kruttkafe videre på stien til venstre mot Aurevann. Her fra igjen på Lysløypa til høyre og fortsetter mot Romstjern. Etterpå kom tilbake til Grorud. Avsluttet turen min her. Tok buss 79 Åsbråten til Furuset og videre linje 2 Østerås. Gikk på Nationaltheatret T-banestasjon. 

 For video vennlig følg meg på Youtube og tik tok 



Kommentarer