Oslo 010922. Dagens flytur fra Kjeller over Øyungen, Bunnefjorden, Nesodden, Oslofjorden, Holfjord, Utøya, Tyrefjod,Krogskogen, Nordmarka, Lillomarka, deler av Oslo, Østmarka, Gjelleråsen, Østmarka,Haukåsen til Kjeller, Norge

 I

En av vennen min Ikhlaque Khan inviterte meg i dag på flytur over nevnte steder. Han sa til meg at du har gått på fottur flere steder dvs Nordmarka, Krokskogen, Bærumsmarka, Kolsåstoppene, Lillomarka, Gjelleråsen, Østmarka og Oslofjorden Øyene, men i dag vil ta med på flytur over disse stedene og m.m.

Denne turen var gratis for meg. Veldig snilt av han. For meg var det først gang slik flytur og deilig var det. Stor takk Ikhlaque. Som vanlig lagte jeg flere videoer og tok flere bilder.

Vennlig følg meg på Youtube og tik tok. 

God helg 


















Kommentarer