Oslo 040922. Sundvollen, Kroksund, Garntangen, Hønefoss, Haugfoss, Kongsfossen, Norge

I dag besøkte jeg og min Litauisk venn Kroksund. Garntangen, Hønefoss, Haugfoss og Kongsfoss. Bilte vi fra Oslo via Sundvollen videre mot Hønefoss tok litt pause på Kroksund, Badestranda og kaffepause på  Garntangen badeplass. Så etter pausen dro vi videre mot Hønefoss. Likte vennen min begge steder. På Hønefoss var litt vann, men likevel lyden av fossen var herlig. Etterpå vi dro videre mot Åmot. Hele veien var sol. Besøkte vi Haugfossen og gård. På veien mot Drammen tatt en litt stop vi på Kongfoss. Her var det nydelig utsikt mot fossen og Sima elva. Så dro vi forbi Drammen til Oslo.

Vennen min var veldig fornøyd med hele turen og hadde god opplevelse av Norske naturen.

Vennlig følg meg på Youtube og tik tok. 


Kroksund
Hønefoss

På vei mot Åmot
 BlaaverketHaugfoss


Kongsfoss


Kommentarer