Oslo 060922. Dagens tur (11 km) fra Frognerseteren, Frønstråkka, Heggehulet, Skjennungen, Skjennungstua, Ulevållseter, Skjærsjødammen, langs venstre side av Skjærsjøelva på veien mot Hammeren, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 1 Frognerseteren fra Helsfyr og gikk av på Frognerseteren. Fra stasjon var det god utsikt mot Oslofjord. Gikk nedover bakken til venstre mot Sporten, Her i fra gikk jeg til venstre igjen på lysløypa helt til Frønstråkka krysset til venstre først på stien og etterpå på lysløypa til venstre mot Heggehulet. Så gikk jeg på skiløypa til høyre oppover bakken til Marimyr krysset til høyre mot Skjennungen. Gikk videre på venstre side av Skjennungen. Etter noen meter tok jeg stien oppover mot Skjennungstua. Etter pausen gikk jeg mot Ullevålseter sportsstue hadde godt utsikt på venstre side av lysløypa mot Skjærsjøen og  rett foran meg var det utsikt mot Maridalsvannet. Var på vei mot Ullevålseter traff der tre Facebook venner Gro, May Britt og Jan Ove, som i virkelig har vi aldri truffet før. Det var tilfeldig traff vi og hadde små hyggelig prat sammen. Så gikk jeg videre over Skjærsjødammen. Her i fra gikk langs Skjærsjøelva på venstre side på lysløypa mot Hammeren. Avsluttet turen min her og tok buss 51 Nydalen og videre linje 4 og gikk av på Majorstuen. På Majorstuen Burger King kom Lasse til meg å spurte meg er det Abdur ? Ja, det er meg. Lasse har jeg aldri truffet før. Det er tilfeldig. Vi hadde hyggelig små prat og tok bilde sammen. Alltid hyggelig å treffe Facebook venner i byen og i marka. 

Vennlig følg meg på YouTube og tik tok.

    

Utsikt mot Oslofjord 

Veien mot Frønstråkka
Heggehulet
Mot Marimyr
Skjennungen
Utsikt mot Skjærsjøen
Ullevålseter
Skjærsjødammen 
Veien mot Hammeren
Lasse og meg på Burger King Majorstuen

Kommentarer