Oslo 100922. Dagens tur (5 km) fra Grefsenkollen, Trollvann, Lachmannsfjell, Kringlefjell til Kringlevann, Lillomarka,,Oslo,Norge

 I tok jeg linje 5 Ringen fra Jernbanetorget og gikk av på Nydalen T-banestasjon. Der i fra tok jeg buss 56 B Grefsenkollen og gikk av på Grefsenkollen (379 moh). Fra Grefsenkollen restaurant var det god utsikt mot Bunnefjorden, Oslofjorden, Byen, Skaug åsen og Holmenkollen. Gikk videre på stien fra baksiden av restaurant over Grefsenkollen slalåmbakken til Trollvann stua. Gikk på høyre side av Trollvann. Så gikk jeg på herlig stien til venstre mot Lachmannsfjell (363 moh) og Kringlefjell (312 moh) videre mot Kringlevann. Avsluttet turen min her og tok buss 56 Nydalen. Fra Storo T-banestasjon tok jeg linje 4 Bergkrystallen.

Vennlig følg meg på YouTube og tik tok for video.






















Kommentarer