Oslo 150922. Dagens tur (7 km) fra Movatn, Mellomkollen naturreservat, Langs Skarselva til Skar, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg tog L3 Hakadal fra Sentralstasjon og gikk av på Movatn. Her fra gikk jeg på venstre side til Badeplass og gikk en km på asfalt veien og videre til høyre på stien mot Mellomkollen og traff grusvei. Videre igjen på stien til Høyre på bratt stien oppover, nedover og noen steder var våt steinene. 

Det var kun en og halv km til Tømte hyttene, men valgte jeg stien nedover til Skar. Så gikk jeg på høyre stien nedover mot Skar over Skarselva brua. Etter brua til venstre på Skarselva er det gamle dager var sagbruk tror jeg. Fortsetter jeg langs elva til brua nær gård. Herfra gikk jeg høyre mot Skar bussholdeplassen. Avsluttet turen min her. Tok buss 51 Nydalen. og videre linje 4 Bergkrystallen og gikk av på Nationaltheatret.

For turvideo vennlig følg meg på YouTube og tik tok.

Movatn

Stien mot Tømte og Mellomkollen

Utsikt mot Skar


Skarselva


Kommentarer